Om Oekraïense kinderen te kunnen voorzien van primair onderwijs – zijn er plannen gesmeed om hiervoor een ruimte te creëren. Na het brainstormen over de naam was de basis gelegd. ‘De Vlinder’ was een prachtige metafoor van hetgeen je wilt vertellen. Veiligheid, vooruitgang en vrijheid waren hierbij belangrijke kernwaarden.
Dorper Esch
Het zwembad, Dorper Esch, met wie wij al jaren actief samenwerken (van mascotte t/m print- en online media) is getransformeerd naar Sportcomplex Dorper Esch. Wij hadden de grote eer om om hen volledig begeleiden in de ontwikkeling van het nieuwe logo, corporate design en fotografie tot aan pandaankleding en advertentiecampagnes.
Basisschool de Welp
Een identiteit die niet meer paste… Dat was onze kennismaking met deze basisschool. Met deze opdracht zijn wij hier samen naar op zoek gegaan wat resulteerde tot in eerste instantie een andere naam met heldere ‘belofte’.
You Lucky Bird
Een koffiekopje gemaakt van koffiedrab; hoe gaaf is dat! Aan ons de schone taak om deze ‘brandnieuwe’ campagne neer te zetten! Bekijk onze trotse case hoe wij de bekend hebben gemaakt – in no time- bij de doelgroep!
HertenHoeve de Lavei
HertenHoeve de Lavei is in de basis een boerderij met herten. De core business is het verkopen van vlees. Hierbij helpen wij hem middels acties en zijn webshop organisch gevonden te laten worden.
Julius Meinl
Met de start van Julius Meinl Deutschland was er ook een goede branding nodig, die aansluit bij het moederbedrijf en de corporate identity, maar ook heel flexibel en snel voor de Duitse markt ingezet kon worden. Voor o.a. evenementen, presentaties, hotels, koffiebar en cafés.
Marktkauf
Wij bedienen al jaren de familie Rewer die beschikken over twee mooie ‘Edeka’ supermarkten in Duitsland. Voor deze twee supermarkten hebben wij de meest gevarieerde communicatie- uitingen gemaakt, waarvan er één is blijven hangen bij de CEO van het moederbedrijf Edeka! Deze ‘big chief’ opperde dan ook dat ons creatieve bureau voor een pitch werd uitgenodigd om mee te denken over een gigantische campagne voor 36 supermarkten van dochterbedrijf ‘Marktkauf’.